ჯანმრთელია თუ დაავადებული თქვენი ღვიძლი? 15 ნიშანი, რომელსაც ყური უნდა უგდოთ

0
3038

ეს რჩევები დაგეხმარებათ ამ პრობლემის მოგვარებაში! ნამდვილად ღირს განსაკუთრებული ყურადღება მიაქციოთ ღვიძლის ჯანმრთელობას! და აი, რატომ …

იმისათვის, რომ ჯანმრთელი სხეული ჰქონდეს, ძალიან მნიშვნელოვანია ღვიძლის სწორად ფუნქციონირება. დაავადებულმა ღვიძლმა შეიძლება გამოიწვიოს სერიოზული პრობლემები და დაავადებები, რომლებიც გავლენას ახდენენ ჩვენი ცხოვრების ხარისხზე.

ძალიან მნიშვნელოვანია თქვენი ღვიძლის ჯანმრთელობაზე ზრუნვა. იმისდა მიუხედავად, რომ მას აქვს აღდგენის დიდი პოტენციალი, შეიძლება გამოიწვიოს გამოუსწორებელი ზიანი მიაყენოს ჩვენს ჯანმრთელობას.

თქვენ შეგიძლიათ აღმოაჩინოთ ღვიძლის პრობლემები ადრეულ ეტაპზე, უბრალოდ ნახეთ ეს 15 ნიშანი.

  1. წონის მომატება უმიზეზოდ
  2. ჰორმონალური დისბალანსი
  3. აკნე, ძალიან ცხიმიანი კანი ან კანის სხვა პრობლემები
  4. კუნთების და სახსრების ტკივილი
  5. დეპრესიისა და შფოთვის სიმპტომები
  6. ხშირი თავის ტკივილი
  7. დაღლილობა, სიმტკიცის და ენერგიის დაკარგვა
  8. კონცენტრაციის ნაკლებობა, დავიწყება
  9. მოყვითალო თვალები
  10. ძილიანობა
  11. გადაჭარბებული ოფლიანობა
  12. დიარეა, ყაბზობა და გაზები
  13. ყავისფერი შარდი
  14. მუცლის ტკივილი
  15. ცუდი სუნთქვა

პრობლემების თავიდან ასაცილებლად და ღვიძლის ფუნქციის გაუმჯობესების მიზნით, აუცილებელია კვების და ცხოვრების წესის შეცვლა.

ჩვენ გთავაზობთ რჩევებს, რომლებიც ღვიძლის განკურნებასა და ტოქსინებისა და ცხიმებისგან მოცილებაში დაგეხმარებათ.

დალიეთ დღეში 6-დან 8 ჭიქამდე წყალი;

თქვენს დიეტას დაამატეთ თესლი (სეზამის თესლი, მზესუმზირის თესლი, გოგრა, სელის, ჩია, ყაყაჩოს თესლი და ა.შ.), ცხოველური ცილები, პარკოსნები და მარცვლეული;

მიირთვით ბოჭკოებით მდიდარი საკვები, როგორიცაა ბროკოლი, კომბოსტო, არტიშოკი, სალათის ფოთოლი, სტაფილო, ჭარხალი; არ დალიოთ ალკოჰოლი; ჭამეთ გოგირდით მდიდარი საკვები, როგორიცაა კვერცხი, ნიორი, ხახვი და კომბოსტო; მიზანშეწონილია დალიოთ ერთი ჭიქა თბილი წყალი ლიმონის წვენით ცარიელ კუჭზე; არ მიირთვათ სოიოს პროდუქტები და სოიოს ზეთები;

შეამცირეთ შაქრისა და თეთრი ფქვილის პროდუქტების მოხმარება; არ ჭამოთ დამუშავებული საკვები, განსაკუთრებით ხორცი; სასურველია ყოველდღე მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეულის ჭამა, რომელიც შეიცავს მაგნიუმს, ფოლიუმის მჟავას, B და C ვიტამინს.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here